پایان نامه | انجام پایان نامه - پایان نامه کارشناسی ارشد

۸۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

تحلیل داده های پایان نامه

1- خوشه سازی فرضیات یا پرسش های پژوهش
برای مطالعه و بررسی موضوع مورد نظر پژوهش، می باسیت به بررسی فرضیات و پرسش های پژوهش پرداخت. برای بررسی فرضیاتپژوهش نیز باید عناصر موجود در آن بررسی شود. عناصر موجود در فرضیات لازم است خوشه سازی یا خوشه بندی شوند، این کار به معنای خرد و ریز کردن عناصر موجود در فرضیات است. 
برای خوشه سازی در ابتدا، کلمات و واژگان کلیدی را استخراج کرده و بعد تا جای امکان خرد می کنیم و در نهایت ارتباط بین واژگان را هم خارج کرده و تا حد نیاز پژوهش خرد و ریز می کنیم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

نکاتی در نگارش مقاله مروری

نگارش مقاله مروری به نظر بسیاری از پژوهشگران و محققان کاری سهل و ممتنع است یعنی هم می تواند آسان و هم در عین راحتی خیلی سخت باشد. آسان بودنش از جهت این است که نیاز به انجام یک پژوهش از ابتدا تا انتها نیست ( پژوهش اصیل ) و سخت بودن آن از جهت اینکه لازم است به موضوع تسلط خوب و کافی داشته باشیم.
همه می دانیم که مقاله ی مروری مقاله ای است که نظرات و نتایج محققینی را که پیرامون یک موضوع خاص پژوهشی انجام داده اند گردآوری کرده و البته نویسنده ی مقاله ی مروری هم می تواند انتقادات و تحلیل های شخصی را به آن اضافه کند.
با پیروی از گام های زیر می توانید یک مقاله ی مروری بنویسید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

نکاتی در انتخاب استاد راهنما

تصویری که ما دانشجویان در ذهنمان از استاد راهنما داریم معمولا تصویری بسیار ایده آل و غیر واقعی است. ما تصور می کنیم که با انتخاب استاد راهنما، به راحتی می توانیم تمامی مراحل تحقیق را از ابتدا تا انتها بدون هیچ دغدغه و استرسی پشت سر گذاریم. البته این تصویر ذهنی چندان هم بی پایه نیست ولی خیلی هم با واقعیات جامعه علمی کشور ما همخوانی ندارد.  

نکاتی در انتخاب استاد راهنما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

مشاوره رایگان

همه دانشجویان به دنبال بهترین راه نوشتن پایان نامه و مطالب حرفه ای هستند. دانشجویان هنگام شروع تدوین و نگارش پایان نامهمعمولا با سوالات زیادی مواجه می شوند و دانشجویانی که زیاد از تحقیق و پژوهش سر درنمی آورند و با فرایند آماده سازی پروپوزال وپایان نامه آشنایی ندارند با مشکل جدی مواجه می شوند.

مشاوره رایگان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

سفارش چاپ مقاله

امروزه دانشجویان علاقمند به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی تلاش می کنند تا مقالات علمی خود را در مجلات علمی چاپ کرده و به نام خود به ثبت برسانند. زمانی که یک پژوهشگر آموخته ها و دستاوردهای علمی خود را در اختیار دنیا قرار می دهد به پیشرفت علم و همچنین پیشرفت خودش کمک بزرگی می کند.

سفارش چاپ مقاله

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

نگارش پروژه های مطالعاتی

هدف ازانجام تحقیق و پروژه های مطالعاتی شناخت دقیق و آگاهی پیدا کردن از پدیده ها است واساتید نیز به واسطه این پروژه ها مهارت دانشجویان را می سنجند. از این رو نگارش پروژه های مطالعاتی نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد تا کیفیتی مناسب داشته باشند و مورد تایید قرار گیرند.

نگارش پروژه های مطالعاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

عقد قرارداد

عقد قرارداد

به منظور عقد قرارداد شما ابتدا در سامانه ثبت نام کرده و پایان نامه یا پروژه خود را در آن ثبت می کنید. کارشناسان و متخصصان ما در زمینه پروژه، پایان نامه ارشد و یا رساله دکترا به شما مشاوره می دهند و بعد از مشخص شدن برنامه ریزی های لازم برای  نگارش پروژه و یا پایان نامه با شما هماهنگیهای مربوط را انجام می دهند. متخصصین ما در زمان مقرر پروژه شما را تحویل می دهند و پروژه ای مربوط به نیاز شما آماده می سازند. شرکت ما در حفظ پایان نامه شما کوشا است و به هنگام عقد قرارداد کاملا به شما اطمینان خاطر می دهد. شما نیز می توانید از شروع مراحل پروژه تا پایان آن با مشاوران ما در تماس باشید و از وضعیت انجام پایان نامه یا پروژه خود آگاه شوید. تمامی مراحلانجام پایان نامه تان را به ما بسپارید تا حرفه ای ترین پروژه را تحویل دهید.

عقد قرارداد


منبع: عقد قرارداد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

پشتیبانی پایان نامه

پشتیبانی پایان نامه

پشتیبانی به موقع  می تواند به کیفیت کارها کمک زیادی کند و از آنجایی که ما در برابر تمامی مراحل انجام پایان نامهپایان نامه ارشد و یارساله دکترا- مسئولیم، این را حق شما می دانیم که در تمام مراحل انجام ترجمه با ما در ارتباط باشید. شما برای پشتیبانی از پایان نامه خود می توانید به صورت تماس تلفنی, آنلاین و از طریق سامانه با کارشناس و ناظر پروژه در ارتباط باشید. پشتیبانی آنلاین کمک می کند که بدون نگرانی از وضعیت انجام پایان نامه و پروژه خود آگاه شوید و در صورت ایجاد هرگونه ابهام و سوال با کارشناس خود آن را رفع نمایید. پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما در هر زمان می باشد. می توانید  برای اطلاعات تماس به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

پشتیبانی پایان نامه


منبع: پشتیبانی پایان نامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

تیم تخصصی

تیم تخصصی نگارش پایان نامه

EDITEXPERSTS باهدف مشاوره وانجام پایان نامه و با برخورداری از تیم متخصصین و کارشناسان مجرب آماده خدمت به شما می باشد. شما با ما می توانید پایان نامه ای باکیفیت و تخصصی را در کمترین زمان دریافت کنید و دیگر دغدغه پایان نامه را نداشته باشید. تیم تخصصی ما در تمام زمینه های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و در تمام مقاطع آماده خدمت به شما در راستای پایان نامه و مشاوره می باشد.

تیم تخصصی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex

سفارش پایان نامه

تیم تخصصی ما را بهترین کارشناسان از بهترین دانشگاهها تشکیل می دهد, بیش از هفت هزار پژوهشگر برجسته, نزدیک هفتصد مترجم و ویراستار و بیش از چهار هزار آنالیزگر آماری آماده انجام پایان نامه شما می باشند.
دفتر مرکزی این سامانه بیست و یک دپارتمان فعال دارد که فعالیتهای گوناگونی انجام می دهد مانند  انجام پروژه های شبیه سازی (بااستفاده از نرم افزارهایی مانند FLAC3D ,  Matlab , Abaqus , ANSYS و ...) انجام پروژه های مطالعاتی، پایان نامه ارشدرساله دکترا،پروپوزال نویسی، سفارش چاپ مقاله در ژورنالهای علمی برتر دنیا مانند تامسون رویترز (Thompson Reuters ) Elsevier , IEEE و..., انجام طرح تجاری و اجرایی کارها, انجام کارهای تحصیلی مهاجرت و تهیه مدارک کاری یا ادامه  تحصیل در خارج از کشور, ترجمه و ویراست تخصصی, طراحی وبسایت و اپلیکیشن و انجام پروژه های سازمانی و ....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
editexperts edex